Το Mazda CX-30 είναι το δεύτερο μοντέλο της Mazda επόμενης γενιάς και είναι πια διαθέσιμο προς πώληση στην Ελλάδα. Είναι ένα compact crossover που συνδυάζει το δυναμισμό ενός SUV, με τον sport σχεδιασμό ενός coupe και μπορεί να προσφέρει  άνεση σε 4 επιβάτες οποιαδήποτε διαδρομή κι αν επιλέξει ο οδηγός. Είναι μικρομεσαίων διαστάσεων και σας επιτρέπει να κινείστε σίγουρα και άνετα εντός πόλης ενώ δε σας περιορίζει από το να έχετε ένα ευρύχωρο εσωτερικό για τα ταξίδια σας!

Το Mazda CX-30 διαθέτει επιλογές κινητήρων μεταξύ των οποίων είναι ο 1.800άρης diesel με απόδοση 116 hp που διαθέτει γραμμικό μοτέρ από χαμηλά, με δύναμη στις μεσαίες και ακόμη καλύτερη λειτουργία πάνω από τις 4.000 rpm και επιτάχυνση 0-100 χλμ σε 12,6”, την οποία σχεδόν δεν ακούς λόγω της προσεγμένης ηχομόνωσης. Στην έκδοση του δίλιτρου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με απόδοση 122 hp, υπάρχει ένα μοτέρ που έχει φτιαχτεί με σκοπό την μέγιστη οικονομία, που χρησιμοποιώντας το M Hybrid, ανεβάζει τη σχέση στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων κρατώντας ταυτόχρονα τις στροφές στο επίπεδο που επιτρέπει την τέλεια αλλαγή.

Χωρίς τη "γεμάτη" ώθηση κάποιου τούρμπο, αλλά με πολύ καλή απόκριση στο γκάζι η κατανάλωση να πέφτει στα 6 lt/100 km εκτός πόλης. Και φυσικά η ναυαρχίδα της γκάμας των μοτέρ είναι ο Mazda Skyactiv-X 2.0,  που λειτουργεί με πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης και μείγμα έως και τρεις φορές φτωχότερο από τους συμβατικούς και αποδίδει 180 hp. Όλες εκδόσεις συνδυάζονται είτε με μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, 6 σχέσεων ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξεις και σύστημα τετρακίνησης.

Στο βασικό εξοπλισμό του Mazda CX-30 περιλαμβάνονται βοηθήματα ασφαλείας που επεμβαίνουν όποτε η κεντρική μονάδα θεωρεί ότι ελλοχεύει κάποιος κίνδυνος, ενώ στα έξτρα του μπορεί και αντιλαμβάνεται από το βλέμμα και τις κινήσεις του οδηγού αν και πότε μπορεί να αποσπαστεί η προσοχή του. Το έξυπνο σύστημα Mazda M Hybrid είναι επίσης στο στάνταρ εξοπλισμό και λειτουργεί με σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμου, κατά την επιβράδυνση μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και την αποθηκεύει στην μπαταρία ιόντων λιθίου που διαθέτει, ώστε  να τροφοδοτήσει τον ηλεκτροκινητήρα που λειτουργεί βοηθητικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ με την βοήθεια ενός μετατροπέα συνεχούς ρεύματος μπορεί και τροφοδοτεί όλα τα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα είναι ισχυρό και ταυτόχρονα μπορεί να παρέχει στον οδηγό βέλτιστη οδηγική απόλαυση, και όλα αυτά με τις χαμηλότερες δυνατές εκπομπές CO2.

Η Mazda πιστεύει ότι το diesel δεν έχει πεθάνει, αντίθετα, εξελίσσει τη δεύτερη γενιά κινητήρων Skyactiv που θα παρουσιάσει εντός του 2020 και η MKAS team εξελίσσεται παράλληλα ακολουθώντας τις τάσεις της αυτοκίνησης, παραμένοντας κυρίαρχη στον τομέα της. Είμαστε στη διάθεσή σας και οποιαδήποτε πρόβλημα κι αν αντιμετωπίζετε, επικοινωνήστε μαζί μας.